يزدفردا:احمدی نژاد امروز جمعه در همایش سالانه کانون دانش پژوهان نخبه در ورزشگاه قیانوری منطقه 19تهران گفت: ماموریت

احمدي نژادhttp://www.yazdfarda.com/

اصلی امروز ما این است که ایران عزیز اسلامی را بر اساس عدالت و خداپرستی‌بسازیم و به عنوان الگوی موفق به همه جای دنیا و همه ملتها معرفی کنیم .

وی در ادامه افزود : همه ملت ای دنیا به دنبال الگوی زندگی طیبه و اندیشه اسلام ناب هستند که پرچمدار آن امروز ملت ایران است.

احمدی نژاد گفت : البته زندگی متعالی , شرافتمندانه وهمراه با عدالت و توحید, با موانع و مشکلات بسیاری روبروست و به سادگی محقق نمی شود.

رئیس جمهور افزود : زمانی که در جامعه برای برپایی عدالت تلاش می کنیم توطئه ها, فتنه ها و فریادهای بسیاری راه می افتد و برانگیخته می شود و البته در طول تاریخ نیز همواره شاهد کشیده شدن شمشیرها بر ضد عدالت بوده‌ایم که نمونه آن شهادت مولای متقیان حضرت علی "ع"به دلیل شدت عدالت ایشان بود.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت سخت است گفت : عده ای عادت کرده اند , که به منبع بیت المال متصل باشند و آن را غارت کنند و طبیعتا تلاش برای قطع این بهره مندی نامشروع از بیت المال‌, با مانع تراشی ها, مخالفت ها, فریاد و توطئه های بسیاری روبرو می شود.

احمدی نژاد تصریح کرد : کاملا معلوم است کسانی که باندهای سیاسی واقتصادی آلوده و ممزوج درست می کنند درباره تلاش برای برپایی عدالت فریاد می‌زنند و طبیعتا برای آنانکه از رقم های بزرگ بیت المال به نفع خود سو استفاده می کنند, فراهم کردن افراد و قلم های آنان برای جلوگیری از روند برپایی عدالت , کار آسانی است.

رئیس جمهور با اشاره به مبارزات شهید مدرس یادآور شد: وقتی رضاخان برای شهید مدرس پیام داد که پا روی دم من نگذار, مدرس برای او پیغام فرستاد که شما محدوده دم خود را مشخص کنید , چون هر جا پا می گذاریم دم شماست.

وی تاکید کرد: امروز با وجود ملت مومن , آگاه و همیشه در صحنه ایران و جوانان پاک ایرانی که در همه عرصه ها در دنیا خوش می درخشند می‌توانیم برای ایجاد الگوی زندگی طیبه در دنیا موفق باشیم.

احمدی نژاد با بیان اینکه مارکسیسم , لیبرالیسم و امپریالیسم درس خود را پس داده اند و قادر نیستند نیازهای بشری را تامین کنند گفت: امروز بیشتر ملتها چشم امیدشان به ملت ایران است.

وی افزود : حاصل 200 سال حکومت با تفکرات یاد شده , ستم , دروغ و ناامنی گسترده در دنیای امروز است .

رئیس جمهور گفت: هر روز شاهدیم که در سرزمین فلسطین , مردان‌, زنان وکودکان بی گناه را با بمباران خانه هایشان به قتل می رسانند و آنها رابه خاک و خون می کشند و در مقابل هرگونه اقدام جوانان و نوجوانان در اعتراض به این ددمنشی ها را تروریسم می خوانند.

احمدی نژاد با اشاره به مانع تراشی های قدرتهای امروز دنیا در مسیر حرکت ملت ایران برای استفاده از فناوری صلح آمیز هسته ای افزود : جالب است آدم کشان دنیا که روزانه صدها نفر در عراق‌, افغانستان , فلسطین و دیگر نقاط دنیا را به راحتی می کشند از کشته شدن انسانها ابراز نگرانی می کنند.

رئیس جمهور در ادامه گفت : نقش مردم و جوانان مناطق جنوبی تهران در دفاع از تمامیت ارضی , فرهنگ , شرف , استقلال و عظمت ایران بی بدیل است.

وی در پایان با اشاره به فعالیت کانون دانش پژوهان نخبه در جنوب تهران افزود : امروز شاهدیم که جوانان در مناطق جنوبی تهران با امکاناتی محدود بسیاری از نشانهای المپیادهای علمی دنیا را تصاحب کرده اند و ملت ما به خاطر خدمات بسیار مردم جنوب تهران , مدیون آنها هستند .

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا